Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 28 maj 2011

Slutet av maj och..................

................... och tiden den bara rusar iväg. Nu är det snart sommarlov. Var har denna våren blivit av??
Den bara swichade förbi.............. de sista dagarna har det varit ganska taskigt väder.
Så det har blivit mycket innesittande med pysslande med lite av varje.( kan ju säga att det är inte städning jag ägnat mig åt även om det behövts)

Jag har gjort att par nya kort och jag har sorterad bland mina scrap saker - igen. fasen vad fort man rör till det. 

Vädret idag är ännu så länge regnigt,men det finns hopp om sol framåt dagen. Hade behövt få klart det jag håller på med i trädgården så maken kan ta över plattsättningen sedan :P

Här kommer bilder på korten:

 En fotbolls kille med en mini klädnypa att ev.sätta en peng i.

En ny sort vikning för mig. Gillar att testa lite nytt och annorlunda ibland. :)

 Jag ska iväg en dag och köpa lite kryddväxter.
Gillar att ha såna lätt tillgängligt under sommaren.

Jag ska även köpa lite "kul" växter till trädgården. Det är kul att fixa där på våren. :)

Snart är det dags att fixa till i växthuset och sätta ut tomat och gurk plantor. Sen brukar det bli nån paprika planta oxå. Finns det nåt godare än att kunna gå ut i växthuset och äta en solvarm tomat???

Nu ska jag göra mig lite te och gå en  "bloggrunda"! Ha en bra dag!
 

4 kommentarer:

  1. Massor av nya fina kort har du gjort sen jag var in här sist. Tack för titten!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  2. finurligt med en klämma till en peng, det tar jag till mig =)
    o det vikta kortet blev jag nästan lite sugen att pröva..
    Har du sett att jag prövat pennorna nu. =)
    Ha en bra dag..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättehärliga kort med många fina detaljer!
    (Nu väntar jag med spänning på bilder från vårt andra gemensamma intresse - trädgården ;-) )

    Ha en härlig fortsättning på helgen!

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig....det finns inget godare än plocka och äta tomater direkt från plantan,solvarma. Och kryddor älskar jag att bara raspa av och vräka över köttbitarna när vi grillar. Fina kort du har gjort.Ännu en bra-att-ha killstämpel. Vikningen ser kul ut !! Kram Eva

    SvaraRadera