Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 21 maj 2011

Lite stiltje på bloggen..................

............... men desto mer fart IRL.  Det har blivit mycket trädgårds sysslor och så min träning och allehanda vardags sysslor. 

MEN jag har oxå organiserat och om organiserat och organiserat  igen i mitt pyssel rum.
Jag vet inte hur många gånger.
Jag vill gärna ha allt inom räckhåll och det kan ju bli ett problem när man har en jävla massa saker. Men nu är det perfekt. :)

Jag fattar inte hur jag lycktas samla på mig så här mycket sedan i oktober. Fast om jag kollar bankkontot så förstår jag precis................... det ekar,ekar,ekar

Men nu har jag allt nödvändigt och minst lika mycket som man hade klarat sig utan om man hade velat. Men det ville inte jag :P. 

Nu när det är ute väder blir det inte lika mycket pysslat( i vintras bodde jag vid pysselbordet) men lite har jag hunnit med.

Men jag har bara ett kort som jag har hunnit fotografera och det är detta.


Idag har jag gjort ett kort till morsdag som mamma ska få. Och jag har några killkort till att göra.
Alltid kul att folk gillar korten och vill betala en symbolisk summa. 
Det stärker egot och det kan behövas ibland. I kväll har solen kommit åter (när jag skulle sola i eftermiddags blev det molnigt) och vi ska grilla. Det ska bli gott! Nu ska jag hämta ett glas vin. Skål på er och ha en skön lördag!


 

3 kommentarer:

  1. tjusigt kort..
    har du bara scrappat sen i oktober??

    tänk om man ändå bara hade en bråkdel av din energi.. jag känner mig helt slut.. har försökt städa lite men gud så trögt det går..
    Varje gång man ska städa undrar man om man inte är för gammal för ett helt hus.. man kanske borde sitta i en liten etta å glo =)

    SvaraRadera
  2. Jag borde göra som du organisera. Det blir så snabbt kaos hos mig. Kortet till mamma blev jättefint. Hon blir säkert glad. Vi har också grillat och sedan stått nere på stranden och njutit av stillhet och fågelsång. Javisst skål på dig. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt att få pyssla (ja rent av hårdjobba) i trädgården nu! Jag njuter! Har ju också haft pollenbesvär tidigare och haft "husarrest", men nu....
    Jättevackert morsdagskort du gjort! Mamma blir säkert jätteglad! Jag har inte min mamma kvar i livet men är ju mor själv, så jag får nog också ett fint kort, om jag känner Åsa rätt!

    SvaraRadera