Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 22 maj 2011

Efter att varit ute ett tag och fyllat hela systemet...........................

........................... men pollen.
Så fick jag gå in ett tag.

Då passade jag på att pyssla och fick 2 kort gjorda.



Nu har jag varit ute och fixat en stund till och sitter nu här nyduschad och trött.
Jag har mer kvar att fortsätta med i morgon. Men nu är det kväll och då blir det virkning av mormors rutor till en pläd jag ska göra. :)

5 kommentarer:

  1. Så härliga kort både färg och motiv tilltalar mig
    Tack för besöket hos mig och att jag köpt rätt
    Här regnar det idag...pysselväder!
    Kram /Inga

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort du har gjort!!

    Ha en riktigt skön dag.kramen Ninni

    SvaraRadera
  3. Jättehärliga kort !!! Ja du pollen finns det gott om för att inte tala om syrendoft. Blir nästan lite yr av det. Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Jättefina kort båda två! Kul med en lite annorlunda stämpel.
    Hoppas din pollenallergi ger sig - det har min gjort! Förstår att vi har flera gemensamma intressen: kortmakeri, trädgård och virkning har jag hittat hittills. Kul!
    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  5. så duktig du är.. Coolt fruntimmer på det där nedersta =)

    SvaraRadera