Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

lördag 14 maj 2011

Nu verkar misann blogger funka igen.

Efter ett par dagars strul så verkar nu blogger ha uppdaterat allt färdig och det funkar som vanligt igen.  DET gillar vi! :)

Jag köpte ju en massa kill stämplar och nu har jag gjort några kort.
Det har varit stor efterfrågan på kill kort så jag får väl bygga ett litet lager av dom. Just nu har jag nästan inga kort öht på lager.

Det har varit en strykande åtgång och en hel del beställningskort. 

Och det är bara så jätte kul!! Idag ska jag fortsätta med mitt pyssel och lite städning på garage infarten om vädret inte skvalar.För då skiter jag i det.

Nu tänkte jag via er mina nya kort.




Ha en bra dag där ute i vårt avlånga land.

3 kommentarer:

  1. Härliga killkort - och så fina stämplar!!
    Hoppas du har en härlig helg! På mig har det regnat - och det gillar jag (men inte min allergi - pilutta den!!)

    SvaraRadera
  2. Vilka tuffa stämplar du skaffat dig !! Roligt att du hittade några.Textstämpeln på fotbollskortet var också jättefin !!! Gillar din stil på korten !!! Bravo !! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket tjejer! Alltid kul när nån gillar det man gör!
    Kram ppå er!

    SvaraRadera