Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 9 maj 2011

Måndag och solen strålar

Häggen doftar underbart och livet har återvänt i hela kroppen. 

Jag har jobbat i trädgården hela helgen och det blir det i dag oxå. Har haft lite "skitgöra" att ta tag i.
Så jag har grävt och rist tussar och svurit om vartannat. Finns det någon trädgårds syssla som är tråkigare än det??? Jag kan inte komma på nån!

Och pysslat har det inte blivit på några dagar. Men det kommer regndagar när jag kan sitta med det. Men shoppat lite har jag gjort.

Har fått beställningar på pojk kort och jag hade inte precis några kul stämplar. Och det var banne mig inte lätt att hitta heller.

Men efter mycket letande så hittade jag några stycken som var lite roliga. Så nu väntar jag på dom :)





 Sen har jag lite att välja mellan iallafall,jag har några sen innan oxå.

Att det ska vara så svårt att få tag på lite tuffare killstämplar.??? 
Nån borde ta fasta på det och fylla det "tomrummet"! Det hade säkert lönat sig. 

Nu ska jag äta frukost och sedan ut i trädgården och ta den sista skiten. Hoppas ni oxå får en solig och fin dag!

3 kommentarer:

  1. Se där !!! Några tuffingar hittade du ju.Jag har också några men håller med...det finns inte många att välja bland !! Idag har det varit utmärkt trädgårdsväder här. Jag har inte så tråkigt jobb som du. Går mest och pratar med mina tomatplantor så de ska sätta lite fart i växandet. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Håller med om pojkstämplar, det är inget lätt kapitel. hÄnglarmarie har ju några, men dela är de svåra att få tag på, dels inte av det coola slaget. Du har lyckats bra med inköpen tycker jaghade ju tänkt mig ut i trädgården idag, men allergin sa nej. Ska i alla fall åka tillsammans med en god vän till en fin plantskola imorgon - ska bli kul! Längtar så efter regn, och min trädgård också!

    SvaraRadera
  3. Söker också efter tuffare kilstämplar och det är inte lätt att hitta sådana som ska passa till killar runt 18år. Letar väll vidare men råkade snubbla in här en sväng =)

    Mvh Sandra

    SvaraRadera