Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

onsdag 4 maj 2011

Konfirmation och lite annat

Jag har fått beställningar på några konfirmationskort. Så nu har jag roat mig med att göra ett.
Det blev så här:


Insidan


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I går gjorde jag 2 flaskkort , så dryga att att göra men jag fick en beställning och kunde inte säga nej...............

Flaskkort framsida


Baksidan av flaskorna


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Min yngsta tjej går på frisörs programmet och nyligen hade dom en modevisning. Där dom själva hade hjälpts åt att styla varandra. Så här såg min dotter ut. Hon har definitivt inte fått sin förmåga att "behaga" kameran efter mig. Jag står så gärna bakom den! :)


<3<3<3

Nu ska jag fixa lite mat här!

3 kommentarer:

  1. Vilken fin dotter

    SvaraRadera
  2. Så stämningsfullt och vackert konfirmationskort!
    Flaskkorten var också fina, men verkar lite pyssliga att åstadkomma, för min del.
    Det vackraste du "gjort" är nog ändå din dotter - vilken skönhet!!! Hoppas hon är lika rar som hon är söt!

    SvaraRadera
  3. Dags för student, konfirmation , Mors dag....ja nu får man ligga i. Tuff dotter du har !!!Kram Eva

    SvaraRadera