Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 26 juni 2011

Ta med en flaska vin till värden/värdinnan

I dag har jag dekorerat min första vinpåse.

Det var ju den första och de blir nog bättre efter några stycken. 
Men jag tänkte att det är ju perfekt med en dekorerad vinpåse att överlämna vinet,glöggen,eller wiskeyn,en flaska med en lyxig variant av olivolja.

Ja den går att använda till mycket. Endast fantasin sätter gränser. :)

Den blev så här: (tänk er handtag i hampa oxå upptill för de fick inte plats på bilden)

 Så om nån är intresserad så kostar dom 45 kr plus frakt. Går att få mer personliga om man vill det eller om man har nåt annat önskemål.

Ha en skön kväll där ute! 

2 kommentarer:

  1. Fin påse! Det är verkligen bra att ha att stoppa sin presentpava i!
    Kul att du tittar in hos mig! Extra glad blir jag när du lämnar spår - det värmer!!

    SvaraRadera
  2. Jätteläcker vinpåse !! Lite extra piff till en "pava" är verkligen inte fel !!! Kram Eva

    SvaraRadera