Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

tisdag 14 juni 2011

Det har varit mycket nu ett tag

Och jag har inte uppdaterat här som jag borde. Men jag har inte fått så mycket kort gjorda för det har ju varit mest ute väder.
Sitter ogärna i källaren och pysslar om det är varmt och skönt ute. 

Det kommer förr än man anar en årstid när jag kommer att bosätta mig där. 
Så tills dess så går det lite på sparlåga här.

På sommaren blir det mest korta perioder vid datorn och på kvällen brukar det bli lite längre stunder.  Nu ska jag gå ut och sätta mig och filosofera lite  i den sista kvälls värmen.

2 kommentarer:

  1. kvällsvärme vad är det.. ?

    SvaraRadera
  2. Ett tag var det så hett att källaren var en fristad - nu är det regnigt (vilket trädgården gillar efter torkan) och kallt!!
    Men efter regn kommer solsken heter det ju!
    Ha det bra!!

    SvaraRadera