Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 6 juni 2011

En badande karl

Vi var ju på kalas i går och han som fyllde år  hade jag köpt trisslotter till. Så jag gjorde ett kort som jag kunde sätta fast lotterna i. Det blev så här:

 Lotterna fäste jag i den lilla klämman uppe till höger.
Det blev mycket uppskattat. Syrran har sålt en hel bunke kort på sitt jobb.
Så hela mitt lager är slut.

Det är väldigt kul att korten "går åt" och inte bara ligger här och samlar damm. 

När det kommer en regnig dag ska jag börja samla på mig kort igen. Det är ju så förbaskat roligt att göra dom oxå :)

3 kommentarer:

  1. Men jisses vilken läcker stämpel !! Den har jag aldrig sett förut. Hellyckad !! Kul att du sålt så många kort. Inte konstigt för dina kort är jättefina. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Roligt kort! Kul att se lite nya stämplar.
    Bra att du fått sälja kort - jag gör mest för eget bruk.
    Ha det härligt i sommarvärmen!

    SvaraRadera
  3. Hej å hallå!!

    Såg din fråga om träffen i pysseltagens blogg. Här hittar du mer info:http://www.pysseltagen.se/page.asp?pge_id=10

    Hoppas vi ses!

    SvaraRadera