Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

onsdag 28 mars 2012

Strul på bloggarna???

Är det nån mer än jag som har problem att se bloggers bloggarna i sin helhet utan att det fattas header eller andra bilder på sidan.

Är duktigt irriterad på att uppdatera och uppdatera och ändå blir det inte bra. Min egen strular oxå :(

 Här är det blåsigt som fan idag - riktiga storm byar.  Jag längtar till fredag för då ska vi ut till Mölle och vår uppställda husvagn! I like!

Annars mår jag lite si och så nu när medicinen ska fasas ut och en ny prövas ut. Men jag hoppas att miljöombyte med närhet till havet ska hjälpa mig igenom det! Jag ska vara mycket ute i Mölle.......

5 kommentarer:

  1. Nope!
    Inga problem här!
    Har firefox och har inga bekymmer....vad har du?

    Hoppas det löser sej...

    Kan tro det att du kommer att vara mycket i Mölle. Vet ju vad du tycker om havet!!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju oxå Firefox. Jaja hoppas det bara är nåt tillfälligt.

      Ja det ska bli alldeles underbart att ha en "boning" vid havet och lite annorlunda natur än göinge skogarna.
      Kameran kommer att gå varm..............:)

      Radera
  2. Hoppas du får en härlig påskhelg vid havet.
    Kanske kan det hjälpa till med inspirationen så alla fina bilder du tar blir till snygga LOs.
    Kram vännen<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. eftersom det ska blåsa och vara kallt som fan i mölle i påskhelgen så har vi ändrat så vi ska vara hemma påsk och åka till Mölle nästa helg då det ska bli vårvärme igen :)
      Hoppas oxå på många bilder som kan ge inspriation!
      Kram Åsa

      Radera