Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

fredag 9 mars 2012

Nytt kort

Efter några dagars torka på pyssel fronten så fick jag i går kväll gjort ett kort.

 Det blev så här:


Nu har jag tänkt sätta mig och göra ett mini album där pappers påsar utgör sidorna och chipboard omslaget.

Håll tummarna för det lär säkert behövas .......................

 Helst av allt skulle jag vilja sitta här och shoppa som bara den. Det är ju så mycket nytt jag vill ha MEN jag får hejda mig lite. Säsongs platsen på campingen ska betalas nu alldeles strax. Men sedan så............

6 kommentarer:

  1. Guuud så läckert, vilken fin vikning!

    SvaraRadera
  2. Hej på Dej du!!
    Jättesnyggt kort Du har gjort!!

    Skrattade till lite här, för just nu ligger det tio papperspåsar på mitt pysselbord här och bara väntar på att bli ihoplimmade och förvandlade till ett litet minialbum....inser också att den uppgiften blir lite klurig...
    Lycka till med ditt!

    Moj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dig oxå!Vad kul att du gillade kortet.
      Albumet suger tålamod. Jag har fått ihopa mitt och ska börja klä det nu.
      Det är inte vackert MEN det lär bli sällsynt!
      Lycka till du oxå!
      //Sickan

      Radera
  3. Läckert kort! Gillar färgerna du använt och ser framemot att se minialbumet snart :)

    //zaza

    SvaraRadera
  4. Vilket läckert kort! Det gillade jag verkligen!
    Ska bli spännande att få se ditt minialbum...
    Ha det gott! Kram!!

    SvaraRadera