Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

tisdag 6 september 2011

Idag har jag roat mig med att göra ett julkort

Äntligen är jag helt frisk igen. Den där halsflussen tog hårt på krafterna. Men nu känner jag mig piggare än på länge.(om man inte räknar med symptomen och utredningen som pågår runt hormonsjukdomen )

Men pyssleriet håller tankarna sysselsatta lite så jag inte går och grubblar för mycket.

Så här blev julkortet:


Nu ska jag gå och duscha och lägga mig i soffan och läsa. Och sedan blir det en tidig kväll för jag ska vara på sjukhuset tidigt i morgon för en undersökning.

5 kommentarer:

  1. Så fint...
    Håller tummen för Dej i morgon då, och gläds med dej att Du känner Dej bättre.
    Ha det gott...kram

    SvaraRadera
  2. Gud så mysigt =) vad har du för nåt i det vita på mössan o tofsen..??

    Lycka till i morgon o måtte det ta fart nu så du blir bättre nån gång.. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Jenni!

    Bertis,det heter "snow effekt" känns som en färg med grus i. ja jag hoppas oxå att det tar fart nu.

    SvaraRadera
  4. Helt underbart julkort och en så söt stämpel!
    Hoppas de hittar vad som fattas dig och att du kan få hjälp!
    Ha det gott i höstrusket!

    SvaraRadera
  5. Jättefint.=)
    Jag brukar använda en vit puffy velvet penna för snöeffekt.
    Den måste man värma med embosssfönen så detta är kanske bättre men andra sidan torkar det ju på en gång...hmmm tål att fundera på.=)
    Kram vännen!

    SvaraRadera