Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 19 september 2011

Höst kort

Jag fortsatte att göra ännu ett höst kort i går.  Och det blev sä här:



Idag ska kah fortsätta bygga upp ett lager med julkort så jag har tills det blir dags att skicka såna. Det kan ju vara fler som vill ha.Jag behöver fylla på med lite diverse kort, Grattis kort av olika saker,krya på dig kort  och nån dekorerad vin påse och liten presentpåse. Sedan ska jag altra lite tändsticksaskar med jultema. Så ideér fattas inte. Det är "bara" orken som tryter ibland.
Ha en bra dag där ute!

3 kommentarer:

  1. Snyggt komponerat med vackra höstfärger. Det är inte dumt och ladda upp med julkort i god tid. Ha det gott ! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Det var ett gulligt litet kort!!
    "Hon spalkal kling i löven"??

    Kram, Jenni

    SvaraRadera
  3. Vilken höstkänsla du fått fram i detta kort! Härligt!
    Ha en skön höstvecka!
    Kram!

    SvaraRadera