Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

fredag 31 december 2010

Jag har scrappat färdigt...............................

........................ min layout som jag började på igår. Det blev en  med sonen på när han var i 1 års åldern. 

Den blev så här:




 Det finns säkert en massa jag kunnat göra bättre eller annorlunda men jag är nybörjare ännu. 
Har bara hållit på med detta sedan oktober månad. :) 

Och ska förhoppningsvis bli bättre och bättre på det här .

Jag har iallafall kul när jag håller på.! ;D

3 kommentarer:

  1. Söte Arvid...(:

    Och du....jädrans va fin denna LO´n blev!
    Helt otroligt att Du bara hållit på i ett par månader!

    Kram på´re!
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!! Du har ju envisats med att ha ordverifieringen på och vet du vad bokstäverna var här på min förra kommentar????

    TOMALLO
    ...nästan TOMATO jue!

    SvaraRadera
  3. In på "inställningar" och så under fliken "kommentarer"!

    (tror jag det var så där rakt av med Baileys i hela knoppen! Haha!!)
    Annars fixar det sej i morgon!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera