Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

torsdag 30 december 2010

Då kör vi..................

Jag är beroende,jag erkänner.
Det måste vara extremt beroende framkallande för jag blev fast efter första gången.
Känslan,lukten,gemenskapen. Man delar redskap och hjälper varandra. Hjärnan går i spinn och man känner "flowet" komma.

Det är en härlig känsla som man vill ha mer och mer av.
Oftare och oftare. Jag blev "fast" på det gamla vanliga sättet. 
Det var en kompis som drog med mig. Och när jag väl fick mina egna grejor så var det kört. 

Nu sitter jag  här med mina papper,lim,sax och allt annat" lull lull".
För så blir det när man fastnar i scrapping träsket. Det är väldigt lätt att bli beroende! 

Jag är så tacksam för min goa vän som trots min aversion gav mig lite egna saker att jobba med! För det är ju så kul och avkopplande att hålla på med.


Detta blev mitt första julkort med lite handledning av min goa vän. Det har blivit många fler men det tar vi en annan gång. 
Tills dess, ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Åhhhh!!! Gulle Dej som börjat blogga igen!!!
    Guuud vad jag har saknat Dina rader i bloggvärlden, och nu blir det ju ännu mer roligt att kika på här inne hos Dej!

    Jag håller mej hårt i "ågebrädan" så gasen i botten, Kompis!

    Pöss!
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Hej Tomaten..tror nog jag vet vem du är=)

    Fin blogg..ha en riktigt skön Nyår. Menyn är förrätt: en röra på räkor, löjrom, rödlök och creme fraiche på smörstekt toast.
    Kalkon med tillbehör. Sen en ljuvlig hallondessert och så en massa skumpa förstås=)
    Kram kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Ninni:Det tror jag oxå att du vet!
    Gillar din meny,låter super gott!

    Kram på er båda!

    SvaraRadera