Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

onsdag 7 augusti 2013

Min pyssel lust har återvänt...........

Efter nästan ett halvårs stiljte på scrap fronten så är jag igång igen. 

Det har varit sååå segt att plocka fram grejorna och sätta sig med det. Jag har läst massor i stället. Men nu ska jag försöka varva det lite.

Var iväg i Vittsjö på en pyssel träff i nya glada vänners lag. Det var jätte trevligt. Och ännu trevligare blir det när vi träffas nästa gång,då kanske min tunghäfta släpper lite.
Tro det eller ej men jag blir lite nervös bland nytt folk och blir då lite tyst................

Här är recept böckerna jag altrat.



 NU ska jag bara bli klar att skriva in alla recept här. :P
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Annars har jag fult upp att hålla koll Malva hon vankar här stelt med sin tratt. Hoppas tiden går fort till fredag när dränet ska dras!

Nu ska jag fortsätta med maten. See ya!!
 

1 kommentar: