Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

måndag 30 januari 2012

Nu ska det bli ordning på.............

.................. mitt bloggande. Har inte känt för det på väldigt länge och det har bara blivit sporadiska uppdateringar.
Men bot och bättring!

Helgen som gick var jag i Växjö på pysselträff. Det var skitkul att komma iväg och träffa nytt folk.

Och inte för att tala om att botanisera bland 130 kvm pyssel saker.
My good vad min plånbok bad om nåd tillsist.


Jag gjorde en LO och ett kort:

Snart börjar alla barnkalasen så ett kort blev gjort till det



Sen blev det en LO om livet och dess irrgångar

På LO:n hade jag sån tur att jag vann utlottningen.

Och här är vinsten:

Sedan har jag börjat göra ett album av kompostpåsar.
Men ännu är bara stommen klar.

 framsidan


 "blädder" sidan


"ryggen"
 Nu är det "bara" pärmen och klädsel av sidor kvar. Det är den roliga biten. :)

Nu ska jag börja laga mat! Byye...............

6 kommentarer:

  1. Här har jag inte varit tidigare, så mycket fina alster du har gjort!

    Det är alltid kul med pysselträffar, inte alltid man är så produktiv på plats, men inspirationen brukar vara på topp när man kommer hem.
    kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!
      Visst är det kul med träffarna och som du säger så inspirationen på topp efteråt. :)

      Radera
  2. Oj vad du har varit i farten !! Härligt kort och LO. Grattis till vinsten. Den var du verkligen värd med den LOn. Spännande med album av kompostpåsar. Har aldrig sett sådana förut. Ska bli kul att se resultatet. Ha det fint. Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får jag till den med albumet så kommer det upp här. :)
      Ha det bra du oxå!
      Kram

      Radera
  3. Kul med träff - och inspirerande! Du har gjort ett superfint kort och en härlig LO - och visst har du rätt i att livet har sina förgreningar - ibland vet man inte riktigt varåt det växer ;o)
    Påsalbumet ska bli kul att följa!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag letade eg. efter tips och idéer till att fixa utsidan på ett väldigt rosa album och såg att du har ju fått användning för sånt man har väldigt mkt utav -kompostpåsar! Jag ser fram emot att få se slutresultatet -så jag vill återkomma =)

    SvaraRadera