Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 20 november 2011

Här har det stått stilla alldeles för länge.

Men jag har haft en massa annat att göra. Men nu tänkte jag göra slag  saken och visa både några höst/vinterfoto och lite nya kort.









Det var lite nytagna foto. Fotade i närheten av mig.

Och så lite nygjorda kort.






Nu ska jag alldeles snart gå i duschen och fixa till mig inför scrap träffen som är idag. Det ska bli kul att träffa lite folk både av de som brukar vara där och lite nytt. :) 

Nu ska jag försöka få tid till att uppdatera här lite oftare. Men dagarna springer på och jag har fullt upp med annat :P
Ha en skön söndag där ute!!

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra frostiga foton du tagit. Du är en duktig fotograf. Det gäller ju att se de små detaljerna i naturen. Härliga julkort också. Scrapträff......så kul. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Så underbara höstbilder du bjuder oss på! Så härlig stämning!
    Dina julkort är ju också så vackra - så flitig du har varit!!
    Ha en härlig vecka! Kram!

    SvaraRadera