Kontakt ?

Vill du ha kontakt så maila mig på: sic_kans@hotmail.com

söndag 3 juli 2011

Kameran börjar så smått varmköras igen.

Jag har haft en ganska lååång period när jag inte riktigt haft lust att använda min dyra kamera.Eller nån kamera öht.
Jag tom funderade på att sälja den ett tag. Men jag hade ändå en svag aning om att lusten skulle komma tillbaka.
Och det börjar den göra nu.

När vi campade midsommar så ingick inträdet till Skånes djurpark i campingavgiften så sonen ville ju tvunget dit. 
Det som stör mig är att jag inte hade tagit med mig mitt stora objektiv. Det låg kvar här hemma :( Men några vettiga bilder blev det i allafall.


Idag blir det sälarna som får uppmärksamhet!

 Mat dags och fiskmåsarna var som flygande hyenor

På hugget

Snälla,jag vill ha


 Men kom igen nu då

 Jaaa,äntligen



Vi får väl se vad eller vilka som får uppmärksamhet i morgon!



1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Det skulle inte vara helt fel med en dag i Skånes Djurpark, känner jag när jag ser dessa foton. Fast MED teleobjektiv. :-) Å andra sidan kan det vara bra att glömma det hemma ibland, så man får anledning att ta en annan sorts foton också (jag använder ju nästan aldrig brännvidder under 50 mm) - det är garanterat nyttigt för kreativiteten och den personliga utvecklingen inom fotograferandet. :-)

    Hoppas lusten att fota igen växer till sej mer framöver, och att du kommer att hitta många trevliga motiv i sommar. :-)

    Ha det härligt!!

    SvaraRadera